• TV spoty - TADY (rozbor 1 a rozbor 2)
  • fotky posterů a článků, se kterými jste se setkali, posílejte na: zuzka.h@centrum.cz
  • oficiální facebook těchto stránek najdete zde
Z blogu naše články a překlady prosím NEKOPÍRUJTE, je to trestné!

Zážitky Richelle Mead z natáčení VA/Experiences Richelle Mead from shooting VA - Part 2

30. července 2013 v 21:11 | Zuzka & Mischa |  Překlady
Měla jsem teď docela na pilno, takže druhou část ze zážitků naší oblíbené autorky zveřejňuji až dnes. Snad budete novými informacemi nadšení. :-)

"Tak, to je pro mě konec. Tohle byla jen krátká a příjemná návštěva na natáčení v Londýně, a zítra se opět vracím do Seattlu k rodině. Skvěle jsem se bavila a dnešek byl opravdu bezvadný, protože jsem se konečně dobře prospala. To dělá velký rozdíl!
Dnešek začal šatníkovou krizí. Naštěstí můj agent s sebou přivedl svého známého, který je kostýmový designer a má skvělý styl. Šel ven a koupil mi nějaké věci na vyzkoušení, a překvapivě - všechny perfektně seděly. Já nejsem schopná si ani vybrat oblečení v mé vlastní velikosti, protože se nevyznám v britském číslování. Teď už nikdy nechci nakupovat sama. Všechno jsem si to nechala, abych vypadala super na dnešní natáčení, což byl dobrý nápad, protože jsem poskytovala hromadu rozhovorů. Mluvila jsem s pár opravdu milými lidmi, a vy uslyšíte řadu dobrých informací ode mě a castu, jakmile se tyto historky budou moct dostat ven.
Po tomhle jsme si prohlédli pár interiérů na natáčení ve škole. Bylo to hodně podobné jako předchozí noc. Byla jsem tak okouzlena, že sledovat záběr za záběrem mě nikdy neomrzelo. Když to skončilo, byla nám poskytnuta hrubá čtrnáctiminutová montáž nějakých scén, které byly již natočeny, abychom měli představu o hercích a scénách.
Lidi, bylo to fakt úžasný.
Teď si asi myslíte: "Richelle, stejně bys nám nikdy neřekla, kdyby ten film byl špatný." To je pravda. Ale také bych stále netvrdila, že je dobrý. Zmiňovala bych jiné věci, třeba jak krásní jsou herci (protože opravdu jsou), a nikdy bych nemluvila přímo o filmu. Ale já vám opravdu říkám, ta nahrávka, kterou jsem viděla, byla NEUVĚŘITELNÁ. Měla jsem z toho husí kůži. Jim, Erin a já jsme dokonce probírali, jestli nejsme jen předpojatí. Ale vážně… nemůžu uvěřit tomu, jak úžasné bylo to, co jsem viděla. Ani v mých nejdivočejších snech jsem si nepředstavovala, že by opravdu mohli vykreslit knihy tak dobře. Chemie mezi herci také zafungovala - a nemyslím jenom románky (ačkoli to byste mohli cítit taky! Zoey s Danilou a Lucy s Dominicem to fakt nakopli, stejně jako knižní páry). Ale přátelství tam bylo silné taky. Zoey a Lucy jsou také jiné, přesně jako Lissa s Rose… a i přesto se perfektně doplňují. Když je vidíte hrát spolu, jak Lissa a Rose na sebe navzájem dohlížejí, tak vás prostě zahřeje u srdce.
Což mě přivádí k důležitému tématu: k Masonovi. Neviděla jsem žádné záběry Camerona Monaghana. Ani jsem nemusela, protože natáčeli přímo 6 stop přede mnou. Proto jsem měla možnost ho vidět pěkně zblízka a osobně, jak se baví s Rose. Přestaňte číst, jestli jste nečetli Mrazivý polibek, protože vám něco řeknu. Roky se mě lidé ptali, jestli se necítím špatně kvůli tomu, co se stalo Masonovi. A já vždycky prohlašovala: "Ne, ne, tak prostě příběh musel jít, i když to bylo tragické". Ale lidi, říkám vám, že už to nemůžu tvrdit dál. Poté, co jsem poznala Camerona (který je mimochodem neuvěřitelně zábavný a milý) a viděla, jak dává srdce do své role, náhle byl Mason z masa a krve. A jak jsem tam seděla, cítila jsem se TAK ŠPATNĚ. Měla jsem pocit, jako bych se Cameronovi musela znovu a znovu omlouvat. Takže pro všechny, kteří si mysleli, že jsem bezcitná za to, co jsem udělala, teď se můžete radovat, že konečně cítím vinu. :) To ovšem nemění knížky, takže nedoufejte!

Tuhle noc jsme zakončili sledováním nějakých akčních scén prováděných kaskadéry, což byla pěkná sranda. Režisér Mark Waters mě nechal sedět vedle sebe a svého monitoru, na němž kontroloval záběry. Bezvadný proces. Kolem půlnoci jsme se s mojí skupinou konečně rozhodli vrátit se na hotel, takže jsme se začali loučit. Danila a Zoey sice byli zrovna uprostřed akce, ale nechali mě k sobě přiběhnout a obejmout je na rozloučenou. Byli vážně sladcí. Oni i zbytek castu na mě byli opravdu hodní. Je to skvělá skupina přátel, kteří tvrdě pracují na tom, co milují, a já bych nemohla být víc nadšená z interpretace, jakou dělají pro mé knížky.
Vím, že se těšíte na fotky, ale jediná moje rada je - být trpěliví. Stále nemám povolení zveřejňovat žádné fotky, ale naštěstí jsem vám vykreslila obraz alespoň slovy! Zatím opravdu nebyly vypuštěny žádné velké oficiální fotky, a oni se chtějí ujistit, že ty, co se zveřejní, budou dobře vybrané.
Všem vám moc děkuju za nadšení a podporu! Ráda si přečtu vaše reakce na svých stránkách, na Twitteru i Facebooku. Mám pocit, jako byste cestovali se mnou. Moc to pro mě i lidi z natáčení znamená, protože vědí, že v ně věříte. Tímto děkuji i jim. Herci pro nás vkládají svá srdce i duše do svých postav, a neviděná skupina stovek lidí tvrdě pracuje na kaskadérských kouscích, kostýmech a milionech dalších důležitých věcech. Jsem skutečně poctěna prací, kterou dělají.
Brzy zase na viděnou!"

1 člověk ohodnotil tento článek.