• TV spoty - TADY (rozbor 1 a rozbor 2)
  • Otázky, poznámky a nápady můžete psát sem
  • fotky posterů a článků, se kterými jste se setkali, posílejte na: zuzka.h@centrum.cz
  • oficiální facebook těchto stránek najdete zde
Z blogu naše články a překlady prosím NEKOPÍRUJTE, je to trestné!

ZÁŽITKY Z PREMIÉRY

7. března 2014 v 9:44 | Všichni diváci;-) |  O filmu VA/ about movie VA
Vampýrská akademie už jede oficiálně v kinech, první diváci mohli VA shlédnout už včera;-) V tomto článku najdete všechny reakce fanoušků i nefanoušků VA a jejich názory na film. Pokud by se ještě někdo k filmu chtěl vyjádřit, může také psát do komenářů:). Všem moc za reakce děkuji! (pokud by se někdo chtěl či speciálně nechtěl v článku objevit, může mi napsat do komentů nebo na mail;)).

Reakce (včetně té mojí) najdete v celém článku!

Zuzka
Když jsem se vrátila, byla jsem tak plná emocí a všeho, že jsem ani nemohla psát. Takže...
Do kina jsem už šla napnutá, plná očekávání. Ani mne moc neudivil malý počet diváků v sále, zvlášť poté, co jsem si přečetla o sporu TWC a režiséra (kdo to ještě nečetl, najde článek TADY). Přivedla jsem si do kina kamarádku a sestru, všechny jsme fanynky VA (má sestra je autorkou designu;-)). Dobře jsem si uvědomovala, jak dlouho jsem na zážitek čekala, jak dlouho jsem se těšila, až konečně natočí podle VA i film...
Jakmile film začal, nechala jsem se strhnout a vtáhnout do děje. I když jsem děj znala, musím se přiznat, že jsem byla napnutá, jak to dál bude - to je první věc, která se mi líbila. Ve filmu se nic neprotahuje, divák se nikdy nenudí, naopak je vthován do děje. Trochu mi bylo líto, že se tam neobjevily všechny mé oblíbené záběry - Rosin rozhovor s Dimitrijem v autě, Rosino lezení po lavičkách, lesk na rty atd., ale chápu, že je to film, a tam nemohou nacpat vše. I když si osobně myslím, že některé scény by opravdu stály za to prodloužit.
Mou nejoblíbenější postavou, i když to není moc zvykem, je Mason. Cameron ho ztvárnil opravdu dokonale, byla jsem naprosto nadšená a doufám, že ho uvidím i v druhém díle! (pozn. kdo nepodepsal petici za filmový druhý díl, ať jí podepíště TADY - už je tam přes 12 000 podpisů, ale musí se jich dát apespoň padesát tisíc)
Zoey byla také naprosto bombastická, Rose dala opravdu jiskru, každý si ji hned musel zamilovat;). Natož Dimitrij, Lissa, Christian... prostě úžasné.
Bála jsem se, že film bude moc melodramatický, nebo "jako Mean girls", jak propaguje plakát, ale Watersovi to udělali opravdu dobře. To, že z Rose udělali obratnější strážkyni mi ve filmu vůbec nevadilo, některé změny śe mi i zalíbily (např.Viktorův úder ke konci filmu). Je mi líto, že vyznění posteru s první upoutávkou všem dalo úplně jiný význam filmu a odradilo spousty diváků (no jo,sestříhalo to TWC), ale vyznění filmu bylo úplně jiné.
Dokážu opchopit, že Ti, kteří nečetli VA, by mohli být ztraceni, ale myslím, že pokud si zapamatují tři názvy ras ze začátku, které tam opravdu vysvětleny JSOU, tak si film užije i tak, i když třeba nebude věět přesně všechny souvislosti, proč Rose s Lissou utekly ze školy, proč je Rose na škole bez rodičů atd.
Takže, abych to uzavřela a bez spoilerů... Z filmu jsem nadšená, každému mohu jen doporučit, aby se jel do kina podívat (dokud má šanci)!! Chápu, že někteří mohou mít vůči filmu výhrady, ale takové umění včetně filmového je... vždy je kontroverzní, někomu se líbí, někomu ne... ale když se líbí alespoň jednomu člověku na celém světě, pak má smysl, jak říká můj profesor;-)

Tessinka - ÚŽASNÝ FILM
Zkráceně řečeno.... film byl naprosto úžasný.... opravdu jsem nejdříve měla pochyby a Danilovi jako Dimitrijovi, ale hned jak jsem viděla první scénu jsem vše přehodnotila. :D Zoey byla jako Rose opravdu úžasná !!!! Všichni herci podali velkolepý výkon a co nejlépe splnili charakter svojí postavy. Jediné co mi asi nejvíce vadilo bylo, že to všechno bylo strašně moc zrychlené.... Nechci moc spoilerovat, ale chybělo tam pár scén, které byly v ukázkách... např: scéna z minulosti, kde je Rose s Jessem a tancují, nebo scénka s Rose pod stolem Kirové.... A ten kdo knihu nečetl neměl opravdu šanci to pochopit. Ale s tejně doufám, že se druhý díl natočí a na film půjdu nejmíň 4x :D sice budu bez peněz, ale stojí mi to za to ... A upozorňuji vás, že jestli jste tak švihlí do VA jako já, tak počkáte až se to vyklidí a pak začnete skákat po sedačkách kina :D Takže naprosto úúúúžasný !!! :)

Seei - HEZKÉ, ALE ZKLAMÁNÍ
Dneska jsem na to v kině byla a jsem docela dost zklamaná... Hodně mi tam vadí, že je to strašně moc upravené až pohádkovské, až moc příliš překopaných scén, moc přidaných scén, moc vyhozených scén, co byly v knize, samozřejmě mě taky štve, kam strážci zabodávají kůl do srdce, hlavně, když se Dimitrij Rose vysmíval, že neví, kde srdce leží. A také to, že v jeskyni čeká tlupa Strigojů s osobou, co v útoku na školu neměla vůbec nic společného!
na VA jsem byla s kámoškou, která VA nezná a nikdy nečetla knihy a musím se přidat k ostatním. Kámoška ztrácela pointu a nechápala děj i různé názvy. Pořád se mě ptala, kdo je teda dhampýr?
Co to je to kouzlo? Atak.
Jsem neskutečně ráda, že VA byla zfilmovaná, ale jsem celkem dost zklamaná.

Patty - PERFEKTNÍ FILM
Tak to já jsem úplně opačného názoru. Před chvílí jsem se vrátila z kina. Bylo to perfektní. I když něco bylo malinko pozměněné, jsem na 100% spokojená. Začátek měl sice rychlý spád, ale nic, co by se nedalo pochopit. Byla jsem na tom se dvěma lidmi, co knihu nikdy nečetli a ti vše v pohodě chápali a líbilo se jim to.
Jasně, že některé scény byly vyhozeny, jenže film trval hodinu a půl a nacpat tam všechny scény z knihy prostě není možné.
Obsazení skvělé. Rose sypala jednu hlášku za druhou, ale pro mě byla nejlepší hláška z filmu: "I love your dress. Let's burn it."

Peggie - HRŮZA!
Tak, teď jsem dorazila z kina. No a dojmy? Vždycky jsem si říkala, že HP5 je nejhorší knižní adaptace ze všech. To jsem se teda ale šeredně zpletla.
Už po třech minutách jsem si říkala, že je to snad jen nějaký vtip. Věděla jsem, že ten film bude špatný. Ale že bude AŽ TAK špatný, jsem si fakt nemyslela. Z celého filmu se mi líbil jen Mason a chvilkami Dimitrij. Ale ostatní? Z těch Rosiných rádoby vtipných hlášek se mi chtělo zvracet. Scéna s chtíčem? Chtíčem? Jakým??! Ukažte mi jednu jedinou scénu, ve které byly nějaké pocity!
Opravdu byly okamžíky,, kdy jsem měla chuť se zvednout a odejít pryč. Jen mi bylo líto těch 170 korun.
Slavnostně přísahám, že si raději ukoušu obě dvě ruce, než jít na další díl do kina.
P.S. Možná mě někdo odsoudíte za to, že jsem předsudkáč. Ne nejsem. Do kina jsem vcházela celkem s optimismem. Jen se mi teď potvrdily obavy, které jsem měla od začátku. Mě prostě tohle nestačí. Chápu, že některým teenkám možná ano. Mně šlo hlavně o zachování charakteru postav. A to se jim nepovedlo, nezlobte se na mě, ani u jedné z nich. Stejně jak psala Adria, možná je to tím, že ti co píšou podle VA povídky, mají postavy lépe přečtené a víc rozumí jejich chování. Vím, o čem mluvím, protože si vzpomínám na své začátky, jak strašně těžko se mi některé části psaly. Ale tohle... nechápu, jak to mohla Richelle Mead dovolit. Rowlingová si to aspoň pohlídala.

Tery - PĚKNÉ
Tak jsem se právě vrátila s kina a musím říct že jsem udělala chybu když jsem si před nedávnem pouštěla na youtube některé scény s kinoripu protože mi přišlo že celou půlku filmu už jsem vlastně viděla :D ..Jinak jak už někteří zmínili přišlo mi všechno strašně rychlí. Sotva film začal už vidím jak školu navštívila královna a tak. Pak jsem si taky všimla že hodně scének které natočili tam nakonec nedali a mezi nimi byla i vzpomínková scéna kdy se Lissa zastávala na párty dárkyně a to mě opravdu naštvalo že takovouhle řekla bych docela důležitou scénu nakonec vynechali :-/ jinak se mi film líbil a zejména ta poslední scéna s Rose a Dimitrijem :-) a taky přidaná scéna ve které se Lisse zdálo o tom že se Christian proměnil ve strigoje :-)

Evelyn - SKVĚLÝ ZÁŽITEK
Pustili nám film a musím říct, že bomba - každá hláška perla. Naprosto se drželi knižní předlohy a všichni v obecenstvu se smáli celý film. Zoey jako Rose naprosto bezkonkurenční. Kdo se bál o Danilu jako Dimitrije, tomu sklapne hned, jak uvidí jeho první scénu. Až na Olgu (ředitelku Kirovou) všichni hráli skvěle. Jen mě trochu štvalo, že tam bylo málo Masona.
Jediná velká chyba filmu: Bylo to rychlé a ti, co knihu nečetli, neměli šanci to pochopit. Je to blbé, protože jinak je to strašně vtipné a já si to opravdu užila.
Určitě na to běžte do kina.

Všem ještě jednou moc děkuji za jejich názory!

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Luss ^^ Luss ^^ | Web | 7. března 2014 v 10:48 | Reagovat

Achjoo,a já na to jít nemůžu. Včera jsem se vrátila z nemocnice s nohou v sádře,fakt pech. Zřejmě si budu muset počkat až to bude na DVD ale kino je kino.Jinak doufám že sem napíšeš ty recenzi filmu. :-)

2 Magie Magie | 7. března 2014 v 13:39 | Reagovat

Film se mi taky moc líbil :-) nevite kdy to bude ke stahnutí? Nemyslim torrenty apod. Ale normalne treba na uloz.to nebo hellspy

3 Zuzka Zuzka | Web | 7. března 2014 v 15:33 | Reagovat

[2]: Nevím, odkaz nehledám a nebudu ho ani rozšiřovat... vše jsem vysvětlila TADY: http://vampyrska-akademie-film.blog.cz/1402/dve-dalsi-nove-scenky-z-kina-fanouskovska-dohoda

4 Timi Timi | Web | 7. března 2014 v 15:51 | Reagovat

Troška ti závidím, že ideš do kina. Ja som sa k tomu nedostala, lebo to bolo cez týždeň :( Vážne neviem kedy si to pozriem, ale ja veľmi chcem.

5 Jane Jane | 7. března 2014 v 19:47 | Reagovat

Takže já jsem se práve vrátila z kina a musím říct, že to byl ten nejúžasnejší film jaký jsem kdy viděla. Film se držel předlohy, herci byli užasní, ale chybělo tam pár scének které mám opravu ráda jako např.: kde Dimka sehnal lesk na rty, jak Rose řekla že ji skolila lavička  a nebo když Rose zahlásila jestli Dimka vidí něco co se mu líbí, ale zase tam bylo spoustu jiných vtipných částí. Nejlepší scéna z filmu asi byla když se Rose zeptala Dimky jak se rusky řekne ty šmejde. Jí bych neřekla že film nepochopí ti co knížku nečetli, protože jsem tam byla s kamarádkou která ji nečetla a říkala že to všech vklidu pochopila a ten film MILUJI ze všeho nejvíc. :-) :-D :-P 8-) ;-)

6 Jane Jane | 7. března 2014 v 19:48 | Reagovat

Takže já jsem se práve vrátila z kina a musím říct, že to byl ten nejúžasnejší film jaký jsem kdy viděla. Film se držel předlohy, herci byli užasní, ale chybělo tam pár scének které mám opravu ráda jako např.: kde Dimka sehnal lesk na rty, jak Rose řekla že ji skolila lavička  a nebo když Rose zahlásila jestli Dimka vidí něco co se mu líbí, ale zase tam bylo spoustu jiných vtipných částí. Nejlepší scéna z filmu asi byla když se Rose zeptala Dimky jak se rusky řekne ty šmejde. Jí bych neřekla že film nepochopí ti co knížku nečetli, protože jsem tam byla s kamarádkou která ji nečetla a říkala že to všech vklidu pochopila a ten film MILUJI ze všeho nejvíc. :-)

7 Belinda Belinda | Web | 8. března 2014 v 8:47 | Reagovat

Strašně se těším na tvůj názor, film bude určitě pecka :)

8 Erza Erza | 8. března 2014 v 10:06 | Reagovat

Mě se film taky líbil. Začátek tedy děsně rychlej, mohli více propracovat první setkání Rose a Dimitrije. Všechny postavy byly sympatické, až na ředitelku (mohli jí tu roli napsat trochu jinak).
Bylo to vtipné, což se mi líbilo. Některé scény (co byly v trailerech) mi tam chyběly - hlavně tak, kde R. a D. cvičí.

Sál byl bohužel poloprázdný. Bylo nás tam max. 30. Ale potěšilo mě, že fanynky byly holky ve věku 20 a výš,.. ;-)

9 baru baru | E-mail | 8. března 2014 v 18:25 | Reagovat

Musím říct, že film mě velmi překvapil. Šla jsem na něj s přítelem, který narozdíl ode mě knihy nečetl a znal tedy z mého vyprávění jen dějovou linii, nic víc. Nicméně jsme se oba shodli v tom, že byl film skvělý a stálo za to na něj počkat :) Bylo to vtipné, zábavné, mělo to štávu a energii. Ten, kdo na ten film nepůjde, dělá VELKOU chybu :)

10 tabbie tabbie | Web | 8. března 2014 v 21:04 | Reagovat

V kině jsem byla dvakrát - poprvé na předpremiéře díky Neoluxoru zadarmo a dnes znovu, protože kamarádka si od našeho prvního společného shlédnutí knihu přečetla a chtěla jít znovu a já jsem se další hodině a půl rozplývání se nad Dimkou nebránila. Uklidňuji se tím, že to mohlo být horší. A navíc - Danila mi vynahrazuje vážně veškeré nedokonalosti. Už pár let je to můj nejoblíbenější herec, mohla bych na něj bezmyšlenkovitě zírat pořád.
A navíc - film nebyl tak strašný. Mělo to šmrnc a bylo to docela i vtipné. Ten, kdo knihu nečetl, se sice mohl občas ztrácet, ale dalo se to pochytit - jak mi prozradila moje kamarádka, která si knihu přečetla až po filmu.
"Kámoška ztrácela pointu a nechápala děj i různé názvy. Pořád se mě ptala, kdo je teda dhampýr?" - Seriously? Tak to moje společnost tohle teda pochopila okamžitě. Řekla bych, že vysvětlení ras z toho filmu bylo asi nejlíp patrný. Daleko víc než dějová linka.
Toť je ale jen můj názor, je mi jasné, že se může lišit.

11 Cherry Cherry | 8. března 2014 v 21:39 | Reagovat

Tak dnes jsem byla s kamarádkama v kině.. Musím říct že film se nám moc líbil. Hlavně scénka s Dimkou na konci filmu :D bylo to vtipné, některé věci mi tam neseděly ale to byly drobnosti ;-D taky musím říct že nás tam moc nebylo řekla bych tak 20 lidí :-| Ale nemůžeme se divit když před kinem nebyl jedinej plakát 8-) Běžte do kina stojí to za to! :-D :-P  :-D

12 anettt3 anettt3 | 8. března 2014 v 22:09 | Reagovat

OUOUOU
  Teď jsem se vrátila z kina a...srdce mi bije jako o závod ještě teď. Je to opravdu nepopsatelný zážitek. Euforie - slabé slovo.
  OK. Souhlasím, že film měl poměrně rychlý spád. Na druhou stranu, tohle je Vampýrská akademie. Musí být přeci originální :P A věřte, že je to jedna akce za druhou, nemáte šanci uhnout očima (ani si dojít na toaletu :-D).
   Měla jsem poměrně strach jak se s filmem poperou, ale je to prostě BOMBA. Film se povětšinou drží knihy. Spousta úseků, které všichni řešili v trilerech a díky nimž si udělali názor jaký si udělali, vlastně skoro vůbec neodbočovaly od knihy, jen rozvinuly celý děj. Něco sice navíc bylo, ale to se dá vlastně považovat za přídavek.
   Ve filmu jsem také zahlédla Richelle O_O , sice se tam jenom mihla v podobě rezaté "šmouhy" (jestli dokonce neutíkala :-D ), ale stejně jsem byla nadšená, že jsem si jí všimla. Je z ní dokonalá herečka :-) .
   Miluju Rosiny skoky do Lissiny hlavy. O_O Velmi pěkně vymyšleno. Miluju herce. Miluju Vampýrskou. 8-)
   Jen mě mrzí, že nás bylo v kině dohromady 8. 8!
   Máš úžasný blog a děkuju za všechny zprávy, co sem dáváš. :-) :-P

13 Katka Katka | 10. března 2014 v 17:25 | Reagovat

Nevím jak vás, ale co si hlavně z tohoto filmu pamatuji jsou strašné titulky, hodně vynechaná oslovení, slov typu OK nebo It doesn't metter. Jo, jsou to sice drobnosti, ale mě to vadilo. Mohli si s nimi větší práci :/ Co se týče postav, tak ty byly vybrány naprosto úžasně.

14 Nela Nela | 10. března 2014 v 18:48 | Reagovat

No to je bomba v HK nemáme vůbec VA :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]

15 Zuzka Zuzka | Web | 11. března 2014 v 5:27 | Reagovat

[14]: Tak s dojeď třeba d Prahy, tam se promítá ;-)  :-D

16 Veronika Veronika | 11. března 2014 v 16:46 | Reagovat

Me se film moc libil. Je samozrejme, ze film nebude tak skveli jako kniha. To zadny snad neni, ale byla jsem v kine prijemne prekvapena. Hezky udelane a je dobre, ze tam pridali vice akcnich scen. Vtahlo me to do deje a nechtela jsem promeskat jedinou vterinu

17 Lucka Lucka | 11. března 2014 v 21:17 | Reagovat

Film byl NAPROSTO uzasny. Koupila jsem si popcorn ale tim jak jsem byla zazrana do filmu jsem ho nesnedla ani trochu,takze jsme ho pak s kamoskou vyhodili...A to jen proto, ze ten film byl naprosto uzasny, krasny...proste bomba. Byla tam romantika mezi Rose a Dimitrijem i Lissou a Christianem, ale i akce. Miluju ty sceny kdy se Rose snazi "nenapadne" prepadnout Dimitrije. Viz. Where is Rose? AAA a nebo upne nakonci, to bylo best. Boj s Natalii....fantasticky. A hodne tam bylo samozrejme vtipu, jde poznat kdo to točil. Pichla jsem ji sedativum do zadku nebo Nemate lepsi tema nez muj zadek? Jo, tvoje prsa :D Kdyz prastila Miu, nebo To rika holka, ktera olizuje zed? No, zkratka bylo jich hodne. Rose v podani Zoey Deutch byla bezkonkurencni. S Dimitrijem jako Danilou Kozlovskim jsem zpocatku nesouhlasila ale popravde? osvedcil se! No, a Lucy Fry jako Lissa byla taky uzasna!! Ohromne me prekvapily sceny s Sonou Karpovou...byly skvele. A posledni zaber na jeskyni plnou strigoju...WOW :-)  VSICNI, kdo jeste VA v kine nevidel BEZTE NA NI!!!! Nelitujte penez za listek, stojii to za to. Mozna si myslite,ze prehanim ale ne. VAMPYRSKA AKADEMIE JE NEJLEPSI FIM, ktery jsem kdy videla !!!!!!!!!! A opravdu, opravdu MOC doufam, ze se bude tocit druhy dil. Az vyjde DVD asi od televize nevstanu, dokud to neuvidim min. 100 krat. A jeste jednou zduraznuju ZAJDETE SI NA VA DO KINA!!!!!!!
P.S. Miluju ten film :-)  :-)  :-)  :-)

18 Sára Sára | 15. března 2014 v 21:05 | Reagovat

Film měl velmi, opravdu velmi rychlý spád. Ale byl úžasný. Škoda že tam nebylo víc scén s Dimitrijem. Dále třeba to, že jsem si nevšimla kdy měla Rose čas se do Belikova Zamilovat. Ale klidně bych na to šla znova. :-) Je to věc názoru. Někomu by možná vadilo že to nemělo patřičnou hloubku. Prostě to že 5 stran v knížce byly vtěsnané do půl minuty. Nestihla jsem si to užít. ;-)

19 Sára Sára | 15. března 2014 v 21:08 | Reagovat

Myslím že to tabbie dokonale vystihla. Děj byl zmatený.

20 DeeBoruvka DeeBoruvka | 18. června 2014 v 14:36 | Reagovat

Když jsem šla do kina, bylo mi jasné že film bude trochu jinak protože všechno se tam prostě nacpat nedá,ale film byl skoro celý jinak .  takové krásné a citlivé scény co vynechaly a naházely tam spoustu nových, které byly podle mě zbytečné. uplně tomu změnili pointu, a film se stal místy nechápající, pro ty co knihu nečety,například moje kámoška se kterou jsem šla do kina, každou chvilku se ptala co je tohle, co tím chtějí říct? a tak.. jinak , Rose naprosto dokonalá, naprosto překonala moje očekávání. Dost mě mrzí Dimko, já vím že má působit starší ale v tom filmu vypadá tak na 40 a nechápu jak může někoho přitahovat ! tento film mě opravdu zklamal... :-(

21 bobik bobik | 14. prosince 2014 v 23:45 | Reagovat

Já osobně ten film zbožňuju. Ano, je sice hodně "osekaný" a plno důležitých věcí je vtěsnáno do jedné chvíle, ale mě to nevadí. Co se herců týče, knihy jsem četla naposledy asi někdy před dvěmi lety, takže když jsem teď viděla film, výběr postav mi ani tak moc nevadil. Jistě, některé jsem si představovala trochu jinak, ale s tím dokážu žít. Mrzí mě, že tomu lidé nechtějí dát šanci, jenom proto, že si mermomocí stojí za svými "představami".
Jak čtu některé názory, připadá mi, že kdyby někteří z herců vypadali jinak, film by měl větší ohlas.
Další věc která mě vážně štve jsou recenze, kde píšou jak strašně špatný (ne-li "odpadový") film je. Neříkám, že se musí každému líbit, ale tohle mi připadá až opravdu moc krajní názor. Člověk si až říká, jeslti ten dotyčný film vůbec viděl. Nejhorší je, že něco takového pak přesvědčí lidi aby na něj nešli. Což je škoda, protože film je fantastickej.
Upřímně doufám, že bude i druhý díl. :-)

22 Natali Natali | 26. ledna 2015 v 16:05 | Reagovat

Já osobně jsem první viděla film a ne knihu.. Nebyla jsem na tom v kině, nýbrž (co je to za slovo?! :D) jsem na tento film narazila omylem a kámoška ho celou noc stahovala na PC. Ráno jsme se na to kouknuli a já byla úplně mimo, ale tím dobrým způsobem. Všechno jsem pochopila, vážně to bylo super.. Pak jsem si ten film hledala na Googleu a uviděla jsem ho i jako knihu! :)))) Hned jsem v nejbližší příležitosti letěla do knihovny, jak prdlá a tu knihu si zamluvila.. Bylo to vážně boží!
Film byl úžasný, akorát někdy ty titulky nedávaly smysl (Stalo se to asi jednou, ale budiž, no..:D), Zoey jako Rose, no wow.. Nemám slov. Ze začátku se mi nelíbila Lucy jako Lissa, ale pak jsem názor změnila. Mason byl úžasný, ale bylo ho tam málo, na to, že má v dalším díle umřít, což je škoda.. A Dimitrij.. Ta věta: Jmenuji se Dimitrij Belikov,... Byla totálně boží!
I kámošce se ten film líbil a překvapivě ho i pochopila..
Doufám, že to nakonec dobře dopadne a druhý díl bude. (Jen se netěším na smrt Mase, protože budu brečet..:))
P.S. Chápu, ten film byl vážně osekaný, ale tvůrci měli nějaký limit do kterého museli nacpat všechno důležité, takže... A pak.. Jo, chápu, že se některým film nelíbil, ale nemusí to říkat každému na potkání, protože pak se ti lidé na to ani nepodívají a už si kvůli názorům ostatních myslí, že ten film je špatný!
P.P.S. O VA jsem mluvila před kámoškou kolikrát, že ona to nevydržela a řekla, že se na to podíváme spolu... Snad to pochopí...

23 veverkaF61 veverkaF61 | 22. února 2015 v 20:00 | Reagovat

já premiéru neviděla :-( .Film jsem viděla až dneska na internetu.Trailer-byl fakt super.Film-Nechala jsem se vtáhnout do děje stejně jako když jsem četla první díl VA.Taky souhlas se Zuzi,taky bych chtěla některé scény prodloužit.Jednoduše-upřímně-čekala jsem trošku víc.Ale i tak se mi moc moc líbil a hrozně moc si přeju dvojku!! :-D  :-)  :-P